Заявка на участь у проєкті
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами впродовж 3-4 днів
для обговорення наступних кроків.
Cкрін е-Посвідчення ветерана або копії інших документів,
що підтверджують статус ветерана
Короткий опис вашого професійного досвіду
Короткий опис ідеї/бізнесу (до 500 слів):
Я підтверджую статус ветерана/ветеранки
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Дякуємо за заповнення форми,
з вами зв’яжуться протягом 3-х днів
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Ваші персональні дані повністю захищені
Розкажи про себе
твоє ім'я та прізвище
твій e-mail
твій НОМЕР телефону / НІК TELEGRAM
Вкажи бажаний формат участі
Обери, як плануєш долучитися до концеренції
онлайн
офлайн, Варшава
офлайн, Київ
твій linkedin або cv
Коли плануєш прийти на подію:
Обери свій варіант
Буду на сніданку для early-birds
Приєднаюсь безпосередньо перед початком лекцій
Наша локація передбачає дитячу зону
Візьмеш з собою малюка?
Так, скористаюсь зоною
Ні, буду сам
Є що додати?
ТЕСТ
1/7
вкажи рядок, де перераховані основні маркетингові метрики
ROI, CR, CPA, СTM
ROI, CR, CPA, СTR
ROI, CR, CPY, СTR
CR, CRM, CPA, СTR
2/7
Що таке CPM?
Традиційний маркетинговий показник або рекламна модель, за якою розраховується вартість кампанії. Дослівно означає вартість за дві тисячі показів
Це ключовий показник ефективності, що показує рентабельність інвестицій у маркетинг
Традиційний маркетинговий показник або рекламна модель, за якою розраховується вартість кампанії. Дослівно означає вартість за тисячу показів
Це кількість клієнтів на кінець періоду мінус кількість нових клієнтів поділено на кількість клієнтів на початок періоду та помножено на 100%
3/7
Маркетологи провели тестування креативів. Який з цих креативів маркетологу варто масштабувати в першу чергу?
Spend: $150, CTR: 1.38% CPC: $1.2, CPA: $75
Spend: $1200, CTR: 1.30% CPC: $0.3, CPA: $100
Spend: $2200, CTR: 11.93% CPC: $0.7, CPA: $95
Spend: $1400, CTR: 1.1% CPC: $1.7, CPA: $80
4/7
Компанія запускає рекламу в Канаді. На вибір є 4 по обʼєму аудиторії. В якому з цих сегментів варто очікувати найнижчий CPM (ціну за 1000 показів реклами)?
5,000
50,000
500,000
5,000,000
5/7
Чому перед Різдвом рекламодавці помічають подорожчання реклами?
Недостатня кількість новорічних креативів
Люди майже не купують в цей період
Ріст конкуренції серед рекламодавців
У цей час рекламні платформи обмежують час показів реклами
6/7
На що оптимізувати рекламну кампанію для продукту з підпискою, якщо користувачі після кліка на креатив проходять воронку з 10 питань та залишають email перед оплатою підписки?
На кліки
На проходження 10 питань на воронці
На залишення електронної пошти
На оплату підписки
7/7
Коли Алекс та Джон порівняли свої збереження, з’ясувалось, що співвідношення їх збережень було 6:5. Потім Алекс придбав велосипед за 243 долари, і співвідношення їх збережень стало 3:4. Скільки доларів було у Алекса до придбання велосипеда?
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.